Ahogyan azt már bizonyára tudja, az Árukereső.hu Magyarország leglátogatottabb árösszehasonlító oldala, amely már évek óta több millió vásárlásban segítette a felhasználókat és a boltokat. Az oldal célja, hogy gyorsan, biztonságosan és könnyen kösse össze a hazai vevőket a hazai boltokkal. Látogatóink számára segít megtalálni a keresett terméket a legjobb ár-érték arányban, a boltok esetében pedig növeli internetes látogatottsági és értékesítési forgalmukat.
Itt mindenki jól jár!
- A forgalmazókhoz elvezetjük a vásárlási szándékkal érkező felhasználókat.
- A vevőket elvezetjük a termékekhez és a forgalmazókhoz.
Regisztrált már az árukereső partnerei közé, és úgy gondolja, ezzel meg is tett mindent azért, hogy több vásárolója legyen?
A regisztráció csak az első lépés a vásárlók megszerzésére. Ezt követően, a gyors és automatizált termékfeltöltéshez megfelelő adatállományt kell készítenie azon termékeiről, amelyek megjelenítését biztosítani szeretné az árukereső oldalain. A jó adatállomány elkészítése közös érdeke mindkét fél számára. A megfelelő adatálomány eredményeként termékeit meg tudjuk jeleníteni oldalainkon és a vásárlók könnyebben megtalálják a keresett terméket, ezáltal az Ön boltját is.
Apró technikai segítségként összefoglaltuk a legfontosabb mezőket, amelyek szükségesek a megfelelő adatállomány elkészítéséhez:
- manufacturer: Termékek gyártojának megnevezése, (pl.: BlackBerry)
- name: Termék megnevezése, (pl.: 9000 Bold)
- category: A termékkategória besorolása a nyilvántartásába (pl.: Mobiltelefon)
- product_url: A termék egyedi oldalára mutató link (pl.: http://www.shopname.hu/blackberry-bold-9000.html)
- price: A termék bruttó ára. (pl.:100000)
Melyek a leggyakrabban előforduló hibák?
Technikai segítségként felsoroljuk a leggyakrabban előforduló hibákat is, amelyek miatt nem tudjuk helyesen feldolgozni és megjeleníteni a termékeiket:
- gyártónév helyett a bolt neve jelenik meg, – ez félrevezető és a látogatók nehezebben találják meg, amit keresnek,
- a termék megnevezésbe próbálja a bolt saját szolgáltatásait népszerűsíteni: “S710 – hitelre is elvihető” – ajánlata nem lesz besorolva a megfelelő névvel ellátott termékhez, a potenciális vásárló elveszik a hosszú nevekben, ne találja meg, amit keres. Az említett promóciós szöveget az actiontext mezőnél javasoljuk használni. Az actiontext csak kiemelt boltoknál megjeleníhető mező. Forgalmazó listában lehet a termékkel/bolttal kapcsolatos promóciós szöveget megjeleníteni, ez akár termékenként változhat.
- pontatlan kategória nevek megfogalmazása, amelyekből nem derül ki milyen termékcsoportba tartoznak a termékek (pl. “akciók”, “kiegészítők”) – a terméket nem tudjuk besorolni, így nem lesz megjelenítve,
- egy kategóriába több oda nem illő terméket ad meg (pl. Mobiltelefon a kategória megnevezése, de telefonokon kívül más termékek is szerepelnek a listában pl. töltők stb.)
- több termékhez azonos url-t ad meg,
- nettó árat tüntet fel a bolt – a vásárló becsapva érzi magát, mikor rájön, hogy nem a számára fizetendő árat találta meg.
Amennyiben nem találta meg az összes információt amelyre kíváncsi volt, kérjük nézze meg hasznos útmutatónkat is.
Mivel növelhető a látogatók bizalma?
A megfelelő terméklista elkészítése után javasoljuk, hogy figyeljen a többi apró részletre is, mellyel növelni tudja látogatók bizalmát.
Fontos figyelembe venni:
- a boltvéleményeket: rendszeresen nézze meg, milyen véleményeket írnak a boltjáról a vásárlók és szükség esetén válaszolja meg ezeket, így közelebb tud kerülni hozzájuk
- megjelenik-e a boltja a megbízható boltok között
- kitöltötte-e cégéről az összes adatot, nem hiányoznak-e az elérhetőségek, leírás, sem webáruháza logója.
Mai tipp: Tudja, hogyan kerülhet a megbízható boltok közé és növelheti a vélemények számát?