A véleményezés – avagy hallassuk a hangunkat

2010. February 10.

Az Árukereső weboldalának az egyik legnagyobb előnye az, hogy több bolt árait hasonlíthatjuk össze. De nemcsak az ár fontos egy termék kiválasztásakor, hanem az is, hogy mennyire jó minőségű az adott – mondjuk – műszaki cikk. Ha csak a reklámokra hallgatunk, könnyen csalódhatunk, hiszen azok célja, hogy minél több vásárlót hódítsanak meg. Az Árukereső célja viszont az, hogy minél több elégedett látogatónk legyen, azaz szeretnénk, ha mindenki a neki megfelelő terméket tudná kiválasztani, és megvásárolni.

Ezt többek között a termékvéleményezéssel segítjük elő. Hiszen mi  lehetne megbízhatóbb és hitelesebb információ, mint azoknak a véleménye, akik már vásároltak az adott mobiltelefonból,  vagy épp az adott telefon boltból. Ezért kérjük arra látogatóinkat, hogy legyenek felhasználóink, és mondják el véleményüket a megvásárolt dolgokról. Ha ugyanis regisztrálnak, és még képet is feltöltenek a nevükhöz, akkor nemcsak a főoldalra kerülhetnek ki a véleményekkel, hanem időről időre nyereményjátékokban is részt vehetnek.

Mivel a termékvélemények fontosak az új vásárlók számára, fontos, hogy milyen információk szerepelnek benne. Fontos, hogy a felhasználók leírják, hogy például  az adott mobiltelefon miért tetszik, vagy nem tetszik nekik.  Nem töröljük a negatív véleményeket sem, hiszen ezek is nagyban segítik a jó döntések megszületését. De nem jó vélemény az, amely csak egy “tetszik”, vagy egy “nem tetszik” mondatot tartalmaz. Hiszen mindenkinek van már otthon egy számítógépe, vagy mobiltelefonja, vagy egy laptopja, melynek előnyeivel és hátrányaival tisztában van. Ha esetleg mégsincs ilyen eszköz, az se baj, hiszen például a szépségápolás kategóriáiban akár tusfürdőkről, testápolókról is lehet véleményt írni.