Új, saját fejlesztésű webáruház motor a NetGo.hu–tól

2011. augusztus 5.

A NetGo.hu legújabb fejlesztése a 3. generációs sajátfejlesztésű webáruházkészítő rendszer, amely minden eddiginél hatékonyabb egyedi fejlesztéseket tesz lehetővé. A rendszer segítségével gyorsan és egyszerűen lehet egyedi fejlesztéseket készíteni, amelyek megfelelnek a legújabb igényeknek és fejlesztési trendeknek.

A rendszer alapértelmezetten támogatja a HTML5 szabványt és a közösségi média szolgáltatásokat. Az URL-ek keresőbarát felépítése (Tidy URL) tökéletesen megfelel a keresőoptimalizálás szabályainak. Tovább javítja a keresőoptimalizálás hatékonyságát, hogy igény szerint Schema.org modellek alkalmazására is lehetőség van. Az elkészült webáruház korlátlan számú terméket képes kezelni. Igény szerint összekapcsolható ERP rendszerrel, az ERP rendszertől függően valós idejű adatszinkronizáció is megvalósítható. A webáruházhoz bármilyen, tetszőleges számú nyelven működhet. Ennek megfelelően számos fizetési és szállítási mód választható, melyek országokhoz rendelhetők. A webáruház beépített devizakezeléssel rendelkezik, amely szintén összeköthető az ERP-vel. A fizetési módok között megtalálhatók mind a különböző bankkártyás (OTP, K&H, CIB), mind az egyéb fizetési módok, mint például a PayPal vagy a mobilfizetés (FHB).

A rendszer segítségével lehetőség van mobilplatformokra optimalizált weboldal vagy webáruház készítésére is. A rendszer számos vásárlásösztönző és komfortfokozó szolgáltatást tartalmaz. Lehetőség van törzsvásárlók kedvezményeinek kezelésére, kiemelt ajánlatok, promóciós kedvezmények, játékok megjelenítésére és mennyiségi kedvezmények és különböző árkedvezmények, mint például sávos árkedvezmények használatára. Tovább bővítik a vásárlásösztönző funkciók körét az SMS játékok beépítésének lehetősége, valamint a hűségpontrendszer vagy a különféle kedvezményekre jogosító kuponok használata. A költséghelyes vagy telephelyes felhasználók kezelésével a webáruházon belül is megvalósítható jogosultságkezelés, amelynek segítségével nagyvállalati ügyfelei is könnyen kiszolgálhatók. A funkció segítségével meghatározható, hogy mely felhasználók milyen termékeket rendelhetnek, a felhasználók által leadott rendelések ellenőrizhetők, visszavonhatók, módosíthatók a megfelelő jogosultság birtokában. A webáruházhoz nagykereskedelmi bővítés csatolható, amely segítségével kereskedőit szolgálhatja ki. A kereskedők a számukra beállított árakon és módon vásárolhatnak a webáruházban.

Az új rendszer a legújabb GoAdmin v3 adminisztrációs felületet tartalmazza, melynek megvalósítása ablakos rendszerű, így jelentősen megnövelve a felhasználói élményt. A GoAdmin v3 számos felhasználóbarát újdonságot tartalmaz. Egyszerre korlátlan számú ablak használata lehetséges, az ablakok közötti váltás a tálca segítségével csak egy kattintás. Az ablakok szabadon átméretezhetők, mozgathatók és elrendezhetők, az elrendezést a rendszer megjegyzi. Az ablakok helyezésével, rendezésével minden felhasználó számára tetszőleges munkaasztal alakítható ki. A munkaasztalról valamennyi fontos menüpont elérhető ikonok segítségével. A webáruház szinte valamennyi tartalma a GoAdmin v3 segítségével a felhasználó által, külső beavatkozás nélkül módosítható, beleértve a különféle, webáruház által küldött e-mailek tartalmát is.

A GoAdmin v3 logolja a felhasználók műveleteit, így minden felhasználó nyomon követhető, ellenőrizhető. A felhasználókhoz tetszőleges jogosultságszintek rendelhetők, meghatározható, hogy az egyes felhasználók milyen tartalmakat nézhetnek meg vagy módosíthatnak. A GoAdmin v3 felületén kétféle, széles körben elterjedt WYSIWYG szerkesztő közül lehet választani a kényelmes tartalomszerkesztés érdekében, az állományok feltöltését és kezelését kifinomult fájlkezelő program végzi. A webáruház hatékonyságának mérésére számos statisztika áll rendelkezésre. Ilyen például a webáruházban keresett tartalmak elemzését biztosító statisztika gyűjtése, vagy a vevőelégedettség-mérő szoftver által készített statisztika. A webáruház integrálva tartalmaz webstatisztikai elemző- és hírlevél menedzselő rendszert. A hírlevél menedzselő rendszer lehetővé teszi a kiküldött hírlevelekben a CT mérését, jelzi a hibás e-mail címeket és a nem létező felhasználókat. Összekapcsolható egyéb alrendszerekkel, mint például a kuponrendszer, így lehetővé válik a személyre szóló, egyedi hírlevelek kiküldése, amelyben minden felhasználónak egyedi sorszámos promóciós kupon küldhető. E rendszerrel készült egyedi preferenciákra szabott webáruház elsősorban a közép, illetve nagyvállalatok igényeit tudja magas minőségben kiszolgálni.