Növelje egyszerűen boltja feldolgozottsági szintjét!

2010. June 7.

Ahogyan azt már bizonyára tudja, az Árukereső.hu Magyarország leglátogatottabb árösszehasonlító oldala, amely már évek óta több millió vásárlásban segítette a felhasználókat és a boltokat. Az oldal célja, hogy gyorsan, biztonságosan és könnyen kösse össze a hazai vevőket a hazai boltokkal. Látogatóink számára segít megtalálni a keresett terméket a legjobb ár-érték arányban, a boltok esetében pedig növeli internetes látogatottsági és értékesítési forgalmukat.

Itt mindenki jól jár!

  • A forgalmazókhoz elvezetjük a vásárlási szándékkal érkező felhasználókat.
  • A vevőket elvezetjük a termékekhez és a forgalmazókhoz.

Regisztrált már az árukereső partnerei közé, és úgy gondolja, ezzel meg is tett mindent azért, hogy több vásárolója legyen?

A regisztráció csak az első lépés a vásárlók megszerzésére. Ezt követően, a gyors és automatizált termékfeltöltéshez megfelelő adatállományt kell készítenie azon termékeiről, amelyek megjelenítését biztosítani szeretné az árukereső oldalain. A jó adatállomány elkészítése közös érdeke mindkét fél számára. A megfelelő adatálomány eredményeként termékeit meg tudjuk jeleníteni oldalainkon és a vásárlók könnyebben megtalálják a keresett terméket, ezáltal az Ön boltját is.

Apró technikai segítségként összefoglaltuk a legfontosabb mezőket, amelyek szükségesek a megfelelő adatállomány elkészítéséhez:

  • manufacturer: Termékek gyártojának megnevezése, (pl.: BlackBerry)
  • name: Termék megnevezése, (pl.: 9000 Bold)
  • category: A termékkategória besorolása a nyilvántartásába (pl.: Mobiltelefon)
  • product_url: A termék egyedi oldalára mutató link (pl.: http://www.shopname.hu/blackberry-bold-9000.html)
  • price: A termék bruttó ára. (pl.:100000)

Melyek a leggyakrabban előforduló hibák?

Technikai segítségként felsoroljuk a leggyakrabban előforduló hibákat is, amelyek miatt nem tudjuk helyesen feldolgozni és megjeleníteni a termékeiket:

  • gyártónév helyett a bolt neve jelenik meg, – ez félrevezető és a látogatók nehezebben találják meg, amit keresnek,
  • a termék megnevezésbe próbálja a bolt saját szolgáltatásait népszerűsíteni: “S710 – hitelre is elvihető” – ajánlata nem lesz besorolva a megfelelő névvel ellátott termékhez, a potenciális vásárló elveszik a hosszú nevekben, ne találja meg, amit keres. Az említett promóciós szöveget az actiontext mezőnél javasoljuk használni. Az actiontext csak kiemelt boltoknál megjeleníhető mező. Forgalmazó listában lehet a termékkel/bolttal kapcsolatos promóciós szöveget megjeleníteni, ez akár termékenként változhat.
  • pontatlan kategória nevek megfogalmazása, amelyekből nem derül ki milyen termékcsoportba tartoznak a termékek (pl. “akciók”, “kiegészítők”) – a terméket nem tudjuk besorolni, így nem lesz megjelenítve,
  • egy kategóriába több oda nem illő terméket ad meg (pl. Mobiltelefon a kategória megnevezése, de telefonokon kívül más termékek is szerepelnek a listában pl. töltők stb.)
  • több termékhez azonos url-t ad meg,
  • nettó árat tüntet fel a bolt – a vásárló becsapva érzi magát, mikor rájön, hogy nem a számára fizetendő árat találta meg.

Amennyiben nem találta meg az összes információt amelyre kíváncsi volt, kérjük nézze meg hasznos útmutatónkat is.

Mivel növelhető a látogatók bizalma?

A megfelelő terméklista elkészítése után javasoljuk, hogy figyeljen a többi apró részletre is, mellyel növelni tudja látogatók bizalmát.

Fontos figyelembe venni:

  • a boltvéleményeket: rendszeresen nézze meg, milyen véleményeket írnak a boltjáról a vásárlók és szükség esetén válaszolja meg ezeket, így közelebb tud kerülni hozzájuk
  • megjelenik-e a boltja a megbízható boltok között
  • kitöltötte-e cégéről az összes adatot, nem hiányoznak-e az elérhetőségek, leírás, sem webáruháza logója.

Mai tipp: Tudja, hogyan kerülhet a megbízható boltok közé és növelheti a vélemények számát?